Kui talent ei saa mingil põhjusel pakkuda oma teenust kliendiga kokkulepitud ajal, peab ta sellest eelnevalt teatama Dislyle (vormil) ja kliendile. Iga teenuse osutamisest keeldumise eest tuleb maksta Dislyle trahvi.
Teatamise aeg ja trahvisumma on saadaval tabelis:
Teatamise aeg | Trahvisumma |
Talent teavitab Dislyt ja klienti rohkem kui 30 päeva ette | 5% tellimuse kogusummast |
Talent teavitab Dislyt ja klienti rohkem kui 96 tundi või 4 päeva ette | 10% tellimuse kogusummast |
Talent teavitab Dislyt ja klienti 96 tundi (4 päeva) või vähem | 20% tellimuse kogusummast |
Talent ei teavita Dislyt ja klienti | 50% tellimuse kogusummast |
Kui talent hilineb teenuse osutamisega rohkem kui 15 minutit, on kliendil õigus keelduda teenuse osutamisest saates klienditoele taotluse, mis tähendab, et talent ei ole kliendile teenust osutanud. Sellisel juhul on talent kohustatud maksma Dislyle trahvi 50% tellimuse väärtusest + tagastama tellimuse väärtuse tasumisel ja tagastamisel kliendile tekkinud makseteenuse tasud/kulud.
Tagasimakse kantakse üle kontole, mida kasutati teenuse eest tasumiseks. Toetuse väljamaksmine võtab tavaliselt aega 5-10 tööpäeva.