Broneeringu tühistamise tingimused

Teenuse suhtes kohaldatavad tühistamistingimused on esitatud pakkumises.

Sõltuvalt teenusest, kohalduvad Teenusele paindlikud, mõõdukalt paindlikud või jäigad tühistamistingimused. Sõltuvalt kohalduvatest tühistamistingimustest ja teenuse tühistamise ajast on kliendile teostatava tagasimakse suurus erinevad.

Teenuse tühistamise tingimused on järgmised:

Tühistamistingimused Tühistamise aeg Tagasimakse suurus kliendile
Paindlikud tühistamistingimused 7 päeva või rohkem enne teenuse osutamist 100% tellimuse maksumusest
  Rohkem kui 72 tundi ja kuni 7 päeva 90% tellimuse maksumusest
  24 tundi ja kuni 72 tundi kaasa arvatud 50% tellimuse maksumusest, millest arvestatakse maha Disly teenusetasu
  Vähem kui 24 tundi enne teenuse osutamist Tellimuse maksumust ei tagastata
Mõõdukad tühistamistingimused 30 päeva või rohkem enne teenuse osutamist 100% tellimuse maksumusest
  Rohkem kui 7 päeva ja kuni 30 päeva 90% tellimuse maksumusest
  72 tundi ja kuni 7 päeva ette kaasa arvatud 50% tellimuse maksumusest, millest arvestatakse maha Disly teenusetasu
  Vähem kui 72 tundi enne teenuse osutamist Tellimuse maksumust ei tagastata
Jäigad tühistamistingimused 30 päeva või rohkem enne teenuse osutamist 90% tellimuse maksumusest
  7 päeva ja kuni 30 päeva 50% tellimuse maksumusest, millest arvestatakse maha Disly teenusetasu
  Vähem kui 7 päeva enne teenuse osutamist Tellimuse maksumust ei tagastata

Teenuse tühistamiseks peab klient täitma tühistamisvormi või saatma taotluse aadressile support@disly.ee Tühistamisavaldus loetakse esitatuks selle saatmisele järgneval esimesel tööpäeval või kättesaamiskinnituse saatmisel sõltuvalt sellest, kumb eespool nimetatud sündmusest esimesena saabub.